Meny

Skapa en vinnande kultur

Vi driver och utvecklar en vinnande kultur baserad på ett teambaserat arbetssätt, där vi alla tar ansvar och presterar vårt bästa.

Vi bygger en engagerande och vinnande kultur, där vi alla vet vart vi ska, hur vi tar oss dit, vem som gör vad och sen ser till att det händer. Grunden är våra tre beteenden; Allians, Ansvar och Agera!

“Triple A är plattformen för att utveckla vår kultur och våra människor. Allians, Ansvar och Agera står för de människor vi behöver, de beteenden och det arbetssätt vi eftersträvar.”

- Peter Hammarstedt, VD Carlsberg Sverige

Läs senaste nyheterna

Ramlösa uppfattas som det mest hållbara dryckesvarumärket i Sverige

Ramlösa uppfattas som det mest hållbara dryckesvarumärket i Sverige

16.03.23

Ramlösa har återigen röstats fram som Sveriges mest hållbara dryckesvarumärke i Sustainable Brand Index 2023, Nordens största oberoende hållbarhetsranking. Över 29 000 respondenter deltog i studien där Ramlösa blev branschvinnare.
Ekologiskt Guld till Vätternrundans deltagare

Ekologiskt Guld till Vätternrundans deltagare

15.03.23

Carlsberg Alcohol Free är Sveriges populäraste alkoholfria öl. Med cykeln i sitt DNA har Carlsberg varit branschpartner till Vätternrundan sedan 2020 och på så sätt levererat ”medaljer”, i form av en ekologisk, alkoholfri Carlsberg till alla deltagare vid målgång. Nu förlängs samarbetet med ytterligare tre år.
Eriksberg Pale Ale - en ljus ale med influenser av engelsk ölkultur

Eriksberg Pale Ale - en ljus ale med influenser av engelsk ölkultur

01.03.23

Nu lanseras ett nytt tillskott i Eriksberg-familjen. Eriksberg Pale Ale – en öl med engelska influenser bryggd i Sverige. Nyheten kommer i uppdaterad design och i det hållbara förpackningsvalet* 50cl returglas.