Meny

Skapa en vinnande kultur

Vi driver och utvecklar en vinnande kultur baserad på ett teambaserat arbetssätt, där vi alla tar ansvar och presterar vårt bästa.

Vi bygger en engagerande och vinnande kultur, där vi alla vet vart vi ska, hur vi tar oss dit, vem som gör vad och sen ser till att det händer. Grunden är våra tre beteenden; Allians, Ansvar och Agera.

“Triple A är plattformen för att utveckla vår kultur och våra människor. Allians, Ansvar och Agera står för de människor vi behöver, de beteenden och det arbetssätt vi eftersträvar.”

- Peter Hammarstedt, VD Carlsberg Sverige

Läs senaste nyheterna

Carlsberg Sverige stora sockersänkning – minskar med 43 procent i läskportföljen

Carlsberg Sverige stora sockersänkning – minskar med 43 procent i läskportföljen

28.02.24

Det sockras allt mindre i Carlsberg Sveriges läsk. Sedan 2019 har sockerhalten i läskportföljen minskat med 43 procent och i dag är tre av fyra liter av Carlsberg Sveriges läsk fri från tillsatt socker, visar nya siffror.
Årets Ölutvecklare 2023: De nominerade är…

Årets Ölutvecklare 2023: De nominerade är…

15.02.24

Årets Ölutvecklare är utmärkelsen som hyllar insatser för den svenska ölkulturen. Nu har juryn enats om årets tre nominerade kandidater: Piteåbryggeriet This Is How, Stockholmsrestaurangen Portal och den nyöppnade Göteborgsbaren Kranen.
Alkoholfri öl slår rekord – här ökar det mest i Sverige

Alkoholfri öl slår rekord – här ökar det mest i Sverige

31.01.24

Nya siffror visar att svenskarna dricker mer alkoholfri öl än någonsin. Carlsberg Sverige slog under 2023 sitt eget rekord med en försäljning på drygt nio miljoner liter i dagligvaruhandeln och en färsk genomgång visar vilka i Sverige som ökar sin konsumtion mest.