Meny

Skapa en vinnande kultur

Vi driver och utvecklar en vinnande kultur baserad på ett teambaserat arbetssätt, där vi alla tar ansvar och presterar vårt bästa.

Vi bygger en engagerande och vinnande kultur, där vi alla vet vart vi ska, hur vi tar oss dit, vem som gör vad och sen ser till att det händer. Grunden är våra tre beteenden; Allians, Ansvar och Agera!

“Triple A är plattformen för att utveckla vår kultur och våra människor. Allians, Ansvar och Agera står för de människor vi behöver, de beteenden och det arbetssätt vi eftersträvar.”

- Peter Hammarstedt, VD Carlsberg Sverige

Läs senaste nyheterna

Över 30 000 bud på ”Stammisglaset” för att stötta den svenska krogbranschen

Över 30 000 bud på ”Stammisglaset” för att stötta den svenska krogbranschen

30.06.20

Sveriges krog- och restauranggäster genererade tillsammans över 30 000 bud för Carlsberg Sveriges initiativ ”Stammisglaset”, för att stötta sina lokala krogar. Totalt 816 restauranger från hela landet omfattades av initiativet, som inbringade totalt 1 miljon kr.
Paddla och plocka skräp för våra svenska vatten

Paddla och plocka skräp för våra svenska vatten

26.06.20

Plogging, att jogga och plocka skräp i naturen, har blivit en trend i Sverige och i flera andra länder. Nu introducerar Carlsberg Sverige pladdling, att paddla kajak och samtidigt plocka upp skräp, för att bidra till renare vatten. Initiativet är ett samarbete med GreenKayak, som lånar ut kajaker gratis i utbyte mot att man plockar skräp under paddlingsturen och delar det i sociala medier.
Carlsberg Sverige stöttar restaurangbranschen i landsomfattande kampanj - hyllar stammisar från norr till söder

Carlsberg Sverige stöttar restaurangbranschen i landsomfattande kampanj - hyllar stammisar från norr till söder

15.06.20

Restaurangnäringen är en av de branscher som är hårdast drabbad av coronapandemin. Nu går bryggeriföretaget Carlsberg Sverige ut i en landsomfattande kampanj för att stötta restauranger över hela Sverige. Initiativet går under namnet ”Stammisglaset” och handlar om att hjälpa krogar i en svår situation. Carlsberg Sverige vill också uppmärksamma den positiva kraft som Sveriges restauranger står för.